Saturday, November 18, 2006

La Settimana Discoteca

Crooning on my STEREO: My Love by JUSTIN TIMBERLAKE

Dear DISCO BALL,

I've been capitalising on my teacher's absence. Yeah, I know I shouldn't. I am a worthy scholar. I should recite my Italian verb tables 5 hours everyday. Y'know, I am working so hard on doctorate level sentences such as, 'Hi. My name is Lyn. I am from Malaysia. I am 23. I am here to learn Italian. I love pasta...'

CAZZO

Lessons don't do anything for me. Truth is, I pick up the most useful Italian phrases from pagan hangouts such as the DISCOTECA. Its all thanks to you, Mr Disco Ball, for tempting me. Well, you make me get up and dance. And be merry. And be drunk. Despite all the U-20 boys who constantly surround (haunt) me eversince I stepped foot onto this country, you are the reason why I married Bob Sinclar in an impromptu ceremony.



Look at the pile of first year undergrads in this party. Why do they all flood Perugia? Surely they are all below 21 and should be arrested for some sort of under-age alcohol consumption and juvenile boh-sia. No point telling the polizia. I should have the Mafia lock them all up instead.

Or why don't YOU collapse onto them?

Somewhere along the lines of Phantom Of The Opera. Y'know, the scene where the Phantom is sawing the chandelier?

Love Generation aside.

Mr Disco Ball, you are also making me FAT. Because I've turned into a nocturnal creature, I have this daily innate craving for wholesome KEBABS. I may proclaim my undying love for mayonaise drenched kebabs, but all that double portion and extra garlic sauce is adding even more inches to my elephant hips. But I wont hold you responsible for all of it, at least having a kebab is the only time I actually eat vegetables.



So it's not all that bad isn't it? A swiss friend once told me that pasta is the best hangover cure. And because I suffer from this sort of migraine almost every afternoon, I am officially the maker of groundbreaking pasta. No more Carbonara. I discovered the Gevonese.

Life's good, I know. And I will be seeing you again tonight.

I can't wait. Dance with me. And Bob Sinclair.

Abbraccio,
Lyn xxx

14 comments:

mistipurple said...

hey pretty babe, you're turning the boys upside down over there. don't break too many hearts k? :P

Mirebella said...

Babe!

Lesson to be learnt - do NOT mix wine and vodka!! Its not even the heavyhead (which I had none), but all of the gut wrenching dry chucking ... *painful as!*. Despite it all tho - your pics and stories always want to make me jz go out again..hahhaha..

Viva Perugia! You cant say that you havent lived life in Italia now can you ;-)

lilyliverbird said...

I had sake once and forgot I took some panadols few hours before. I thought my time has come lol

p/s: they still have discos over there?

Yng Lyn said...

misti: i am turning them upside down with my poor italian. explains why nobody really chats me anymore

mirebella: hahaah i know wine and vodka is a lethal combination...... oh my lord!!!! you are crazy!!!!
yeah, am making the best out of my small town life here... italian kampung ;)

lily: wahh SAKE + PANADOL= DANGER
hhahh you're mad. LOL... and yeah discos are big here. actually discos and clubs are the same over here. The italians are a bizzarre lot!

car@ said...

AWWWWW! THE COUNTDOWN STARTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-) BESITOSSSSSSSSS

Friend Stealer said...

now i know why velvet is your 2nd home, there are lotsa disco ballz there! lol.

Miss Fern said...

'Cazzo'??

'Bob Sinclair'??

I have trouble understanding half of what you're saying. Youngsters nowadays...

BTW, the BIG day is set for 29.09.07. Please find your way out of Perugia by then.

Yng Lyn said...

CARA: UNA MESSE MASSSSSSSSSSSS!!!!!!!! :D :D :D
NO PUEDO ESPERARRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!

BESITOSSSSS

FriendStealer: wahh, it took you sooooo long to figure that out ;)

Stop going to HERITAGE ROW!!!!!

Miss Fern: OMG!!!! I WILL BE BACK IN JAN and I WILL BE AROUND ON THAT DAY!!!!! PhWOARRRRR

CONGRATS CONGRATSSSSSS!!!!!!

Cazzo= italian swear word
Bob Sinclair= my boyfriend

thanks for the Fab news... hugs!!!!! :) :)

Simple American said...

I don't dance with men mui.

Sounds like you are learning the important stuff. Woo hoo!!!

Friend Stealer said...

Whats wrong with heritage row?

Yng Lyn said...

kor: hahaaha the disco ball is woman. i think ;)

friend stealer: Velvet is cooler than heritage rowww!!! ;) ;)

Simple American said...

I was referring to Bob Sinclair. ;)

Rt Hon Sir Cipan Nougat-Tenuk said...

lynn,

At kampung oso got disco ahhh? Must be rich kampaung mah ... :P

Say hello to Sinclair tonite ... lol.

Yng Lyn said...

kor: oh yeahh! bob sinclair is your brother in law ;)

rt hon: hewo gunner fan!! we kicked hamburg last night.. woot wooot...

no lah... discos are usually in the middle of a desert here. kampungs cannot tolerate the noise...